اجرای گروه سرود دختران آفتاب در پارک های سطح شهر اراک

قلعه از اجرای گروه سرود دختران آفتاب، به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) در سطح پارک های شهر اراک خبر داد.

مجید قلعه، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: نماهنگ دختران آفتاب به همت کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری و مرکز آموزش مداحی مصباح الهدی، ویژه روز دختر و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تهیه و تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید نبیری با تاکید بر اینکه تبیین سیره و منش معصومین و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی امری ضروری است، افزود: همگان باید به هر شکل که می توانند در این راستا گام بردارند چرا که دشمنان امروز با توطئه ای جدید نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ با همخوانی حاج ابوذر رستگار و دختران گروه سرود بنات السماء از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری ساخته شده است، ادامه داد: این نماهنگ در ایام دهه کرامت از رسانه های استانی و ملی پخش شد و دختران گروه سرود بنات السماء نیز با دعوت هیئات مذهبی و محافل مختلف بانوان در برنامه های مختلف شرکت و به اجرا می پردازند.

 

قلعه با بیان اینکه گروه بنات السماء هم بعد از رونمایی رسمی اولین اثر خود به نام دختران آفتاب در شبکه آفتاب که به سفارش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تولید شد، در شهر فرمهین در اجتماع دختران فاطمی به اجرا پرداختند، اظهار کرد: این گروه امروز هم مهمان خانواده های شرکت آلومینیوم هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری گفت:این گروه سرود به مدت هشت شب در پارک های شهر اراک به اجرا میپردازند و در نهایت روز میلاد امام هشتم در مصلی بیت المقدس شهر اراک در ویژبرنامه استقبال از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی اجرای برنامه خواهند داشت.

کد خبر 1268745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha