سخنان رهبری در مورد عملکرد مجلس تاج افتخاری بر سر این پارلمان است

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عملکرد مجلس گفت: این سخنان تاج افتخاری بر سر این مجلس است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: مقام معظم رهبری از عملکرد سه ساله مجلس ابراز رضایت کردند و تاکید کردند که با اطلاع می گویم که «مجلس انقلابی است» که این یک تاج افتخار بر سر این مجلس است.

 

 

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری رویکردهای مجلس را تایید کردند و فرمودند مجلس مسایل کشور را شناخته است و در حوزه قانون گذاری قوانین مصوب مجلس را تایید کردند.

 

 

 

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در مورد مجلس وظیفه این نهاد را سنگین می کند، گفت: معظم له بحث تعامل و همکاری مجلس با سایر قوا را مهم عنوان و تاکید کردند که مجلس باید اقدامات در حوزه اشتغال و برنامه هفتم را در سال پایانی تمام کند.

 

 

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری توصیه های راهگشایی برای این مجلس داشتند و هم از سوی دیگر تاییدات ایشان؛ نقطه قوتی برای بنده که چندین دوره در مجلس بودم، است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال را سپاسگزاریم که مقام معظم رهبری فعالیت های ما در مجلس یازدهم را تایید کردند و از ایشان هم برای لطفی که به مجلس داشتند، تشکر می کنم.

 

 

کد خبر 1268752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha