تدوین قانون جدید روابط موجر و مستاجر در مجلس شورای اسلامی

«نمودار» از تدوین قانون جدید روابط موجر و مستاجر در مجلس شورای اسلامی و رونمایی سامانه ثبت رایگان قرار داد موجر و مستاجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیوی ایران، با حضور دکتر سید جواد سادات  رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی  تازه ترین دستاوردها و اقدامات وزرات راه و شهرسازی در راستای شعار سال در خصوص ساماندهی وضعیت مسکن برای اولین بار در «نمودار» مطرح شد.

 

 

 وی بیان کرد: بعد از سال 1376 به بعد قانون روابط موجر و مستاجر در مجلس شورای اسلامی ویرایش نشده بود که  در برنامه «نمودار» از تدوین قانون جدید روابط موجر و مستاجر در مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

 

 

برنامه «نمودار» رادیو ایران که از ابتدای سال در راستای تحقق شعار سال، «مهار تورم و رشد تولید» برنامه های مختلفی را به روی آنتن برده است امروز، چهارشنبه سوم خرداد با حضور رئیس مرکز توسعه وسیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی از تدوین قانون جدید روابط موجر و مستاجر در مجلس شورای اسلامی و رونمایی سامانه ثبت رایگان قرار داد موجر و مستاجر خبر داد.

 


گفتنی است «نمودار» به  تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای مهرناز فقیهی و هماهنگی اکرم خیر خواه از شنبه تا چهارشنبه  تازه ترین رویدادهای حوزه دانش و اقتصاد را در ساعت 10:20 مطرح می کند

کد خبر 1268757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha