رسیدگی به امور محلات و مردم با محوریت مسجد

مشاور شهردار تهران در امور مساجد و در بازدید از ظرفیت های مذهبی منطقه ۱۴ بر رسیدگی به امور مردم و محلات با محوریت مساجد تاکید کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،«مجید غفوری»، مشاور و دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران در راستای رفع نیازهای اماکن مذهبی و اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی مردمی و مسجد محور، طی حضور در منطقه ۱۴ ظرفیت های دو مسجد «پنج تن آل عبا» و «فاطمه الزهرا(س)» مورد بررسی قرارداد.

 

وی در این بازدید که با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ صورت گرفت، تاکید کرد: مسجد کالبد، محور و مرکزی برای ایجاد همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و رسیدگی به امور محله و مردم است.

 

غفوری ضمن تقدیر از فعالیت های مذهبی و فرهنگی و مردمی مدیریت شهری منطقه ۱۴ با بهره مندی از ظرفیت مساجد، گفت: رونق و توسعه مساجد و خدمتی که در مساجد ارائه می‌شود را دنبال می‌کنیم. شهردار منطقه ۱۴ نیز بر لزوم برنامه راهبردی کمک به توسعه مقاوم‌سازی، تعمیر، تجهیز اماکن مذهبی مبتنی بر معماری اسلامی_ایرانی تاکید کرد.

 

سالاری پور با بیان اینکه مسجد پایگاه امنی برای همه مردم است، از برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه برای اجرای برنامه ها ی فرهنگی و اجتماعی همچنین حل چالش های محلات با استفاده از ظرفیت مساجد در کنار رسیدگی به مشکلات این پایگاه‌های مردمی خبرداد.

کد خبر 1268783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha