شبکه آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری تقویت می شود

حجت‌الاسلام کارگر با بیان اینکه راه ‌اندازی و تقویت شبکه آموزش قرآن استان در دستور کار قرار گرفته است گفت: مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهر و روستا، مربیان و قرآن ‌آموزان و دستگاه‌ های دولتی نیز شامل این آموزش ها می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام ابوذر کارگر در کارگاه‌ تخصصی «مهارت وقف و ابتدا» که در سالن اجتماعات شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار داشت: شبکه آموزش قرآن در چهارمحال و بختیاری تقویت می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهر و روستا، مربیان و قرآن ‌آموزان و دستگاه‌ های دولتی نیز شامل این آموزش ها می شوند.

 

وی ابراز کرد: شبکه آموزش قرآن یک طرح واحد و تخصصی است که با هدف صحیح خوانی قرآن برای عموم مردم راه اندازی شده است.

 

حجت‌الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: جلسات و نشست های مستمر با حضور مربیان و فعالان قرآنی به منظور عملیاتی کردن شبکه آموزش قرآن برگزار می شود تا همه جوانب در نظر گرفته شود.

 

وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری، کارگر قرائت است که ذیل کارگر قرائت قرار دارد که با حضور اساتید برتر قرآن اجرا می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: در این ویژه برنامه سه کارویژه قرائت، حفظ و ترجمه، مفاهیم و تدبر قرآن تعریف شده است.

 

کد خبر 1268816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha