تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) وظیفه همه دولتمردان است

خلیقی با اشاره به شخصیت والای حضرت امام (ره)، گفت: همه مسئولان و دولتمردان وظیفه دارند در تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه کمیته فرهنگی ستاد برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که به صورت ویدیو کنفرانس با شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: وظیفه ما در تبیین شخصیت و اندیشه های حضرت امام(ره) بسیار سنگین است و اگر تبیین درست و به موقع صورت نگیرد دشمن روایت خودش را به جامعه تزریق می کند.

 

 

وی بیان کرد: در این ایام کمیته اصناف با ریاست صمت و اتاق اصناف برای برگزاری هرچه بهتر این مناسبت آمادگی همکاری‌های لازم را به بهترین شکل ممکن با دیگر دستگاه های اجرایی در استان دارد.

 

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که شرح وظایف کمیته اصناف کامل و بی‌نقص است، یادآور شد: اعضای کمیته شامل اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف استان و شهرستان‌ها است.

 

 

خلیقی ادامه داد: همچنین وظایف تعیین شده کمیته اصناف شامل اطلاع‌رسانی در سطح بازار برای اعزام افرادی که در سطح بازار و دیگر اقشار تمایل دارند، ایجاد ایستگاه صلواتی در تمام شهرستان ها، سیاه پوش کردن سر درب مغازه ها، بازار و تعطیلی بازار روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه است.

 

 

وی اظهار داشت: ۱۳ کمیته برای برگزاری سالروز ارتحال امام نهادینه‌ شده و اداره کل صمت کردستان علاوه بر کمیته اصناف کمیته پشتیبانی و سوخت را نیز برعهده دارد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مناسب و همکاری‌های لازم این وظایف بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

کد خبر 1268842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha