زائران چهارمحال و بختیاری به مرقد امام راحل (ره) اعزام می شوند

حسین میرزایی گفت: زائران استان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به مرقد امام راحل (ره) در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ خرداد باید ثبت نام کنند که زمان نام نویسی متعاقبا اعلام می شود.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال ۲ هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری به مرقد امام راحل (ره) اعزام شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زائران استان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به مرقد امام راحل (ره) در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ خرداد باید ثبت نام کنند که زمان نام نویسی متعاقبا اعلام می شود.

 

وی بابیان اینکه نواحی سپاه کار ثبت نام زائران را در سطح استان انجام می دهد گفت: رسانه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان ثبت نام را با درج اخبار در خبرگزاری ها، روزنامه ها و فضای مجازی به مردم اطلاع دهند.

 

حسین میرزایی با بیان اینکه اعزام زائران به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب انجام شود گفت: در روزهای ۱۴ و پانزدهم خردادماه جاری برنامه های متنوعی باید در سطح استان برنامه ریزی و اجرا شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) پیش بینی شده است افزود: برای اعزام زائران به هر استان سهمیه داده شده است که سهم استان چهارمحال و بختیاری ۲ هزار نفر است که روز ۱۳ خردادماه جاری اعزام می شوند.

 

کد خبر 1268866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha