برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای «جهاد تبیین» در چهارمحال و بختیاری

بیاتی از برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری با موضوع «جهاد تبیین» هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

یاسر بیاتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه رسانه ها یکی از ابراز مهم در دنیا محسوب می شود لذا آموزش سواد رسانه ای یکی از مواردی است که باید به صورت جدی به آن نگاه شود.

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌ های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج از اهداف برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای «جهاد تبیین» است.

 

وی با بیان اینکه آموزش سواد رسانه ای مردم را از آنچه در فضای مجازی می‌بینند و انتشار می دهند آگاه می کند افزود: سازمان های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها، توانایی ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت ها و تهدیدات حوزه مسئولیت خود هستند.

 

بیاتی ابراز کرد: تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه‌ای، اقتصاد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین ارتباطی از محورهای دومین جشنواره سواد رسانه‌ای «جهاد تبیین» است.

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سخنرانی، موشن گرافیک، اینفوگرافی، کتاب و پوستر از قالب های ارائه آثار در این جشنواره هستند.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان تا ۱۵ تیر سالجاری فرصت دارند تا آثار خود را به آیدی nasraachb@ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

 

کد خبر 1268870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha