برگزاری مسابقات قرآن بهترین راهکار قرآنی شدن جامعه محسوب می شود|شرکت ملی گاز بازوی قوی حاکمیت برای تربیت دینی نسل نو

آقایی با بیان اینکه مسابقات «بهار در بهار »یک کار ویژه فرهنگی برای ترویج آموزه های ناب قرآن و نهج البلاغه به شمار می روند، گفت: شرکت ملی گاز ایران بازوی قوی حاکمیت برای تربیت دینی نسل نو محسوب می شود.

امیرآقایی- داور صحت حفظ چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی استان مازندران در مجتمع نفت محمود آباد در حال برگزاری است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: امسال رویکرد مسابقات به سمت کیفی شدن بوده است.

 

وی به برگزاری مرحله نمیه نهایی برای برگزاری باقوت مسابقات ملی شرکت ملی گاز ایران در تمامی استان های کشور اشاره کرد و افزود: این اقدام موجب شده تا شرکت کنندگان منتخب به مرحله کشوری راه یابند.

 

این داور قرآنی با بیان اینکه تلاش داریم با برگزاری مسابقات قرآن، زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار مختلف جامعه باشیم،‌گفت: حاکمیت به دنبال تربیت قرآنی آینده سازان نظام است و یکی از بازوهای قوی که می تواند کمک کار حاکمیت در این حوزه باشند همین وزارتخانه ها و ارگان های دولتی نظیر شرکت ملی گاز ایران محسوب می شوند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بهترین شیوه برای سوق دادن جامعه به هنر، ورزش، فراگیری قرآن و ... بشمار می ورد، ادامه داد: این مسابقات انگیزه فراگیری بیشتر را در فرد ایجاد می کند تا برای کسب جایگاه های برتر آموزش ببیند.

 

آقایی به سطح مطلوب کیفی و کمی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران با عنوان «بهار در بهار» اشاره کرد و گفت: این گونه مسابقات یک کار ویژه فرهنگی برای ترویج آموزه های ناب قرآن و نهج البلاغه به شمار می روند.

 

وی با بیان اینکه خداوند در آیه ۳۹ سوره نجم می فرماید: «وَأَن لَيسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعىٰ  و اینکه برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست»، خاطرنشان شد: مطمئنا بین فعالان قرآنی شرکت ملی گاز ایران افرادی حضور دارند که با فراگیری بیشتر آموزه های قرآنی می توانند در جایگاه های بین المللی صاحب عنوان شوند.

کد خبر 1268931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha