لزوم توجه به پروژه حوزه علمیه سرایان/ معیشت مردم را دریابید

حجت الاسلام مرتضایی نیا گفت: متاسفانه فرهنگ مظلوم است و درخواست داریم حوزه فرهنگ را دریابید و به حوزه های علمیه توجه کنید و حوزه علمیه سرایان نیازمند توجه جدی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا عصر امروز پنج شنبه (۴ خرداد) در شورای اداری خراسان جنوبی که در شهرستان طبس با حضور رئیس مجلس برگزار شد، اظهار داشت: سرایان شهر عفاف و حجاب و مساجد است و بهترین شاخص مردم این شهرستان به اتحاد و همدلی و ولایتمداری می توان اشاره کرد.

 

امام جمعه سرایان با بیان اینکه کارهای خوبی در این شهرستان با همکاری دولت و مجلس انجام شده است، افزود: در سرایان سالن ورزشی بود که ۸ سال نیمه تمام باقی مانده بود که به همت مسئولان به اتمام رسید.

 

وی با تاکید بر اینکه معیشت مردم را دریابید، ادامه داد: این گرانی و مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است از مسئولان درخواست داریم تا اقدامی برای حل مشکلات انجام دهند.

 

حجت الاسلام مرتضایی نیا در خصوص حوزه های فرهنگی عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ مظلوم است و درخواست داریم حوزه فرهنگ را دریابید و به حوزه های علمیه توجه کنید و حوزه علمیه سرایان نیازمند توجه جدی مسئولان است.

 

امام جمعه سرایان در ادامه گفت: امروز اگر در هر روستایی یک عالم مستقر باشد معضلات اجتماعی رو به رو نخواهیم بود و باید برای بحث خانه های عالم و مدیریت مساجد و خدام مساجد چاره ای اندیشید.

 

وی با بیان اینکه در سرایان یک پروژه در خور شان مردم نداریم، بیان کرد: قصه پر غصه مردم شهرستان سرایان در زمینه بیمارستان و بخش بهداشت و درمان است و امیدواریم شاهد کلنگ زنی این پروژه در آینده نزدیک در سرایان باشیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1268962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha