لزوم توجه مسئولان به تکمیل مصلی نماز جمعه بشرویه و ارسک

حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه پروژه جدید مصلی نماز جمعه بشرویه به متراژ۴۰ هزار مترمربع از سال ۸۸ آغاز شده و متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار رها شده است، گفت: مصلی نماز جمعه ارسک هم نیازمند ۲۰ میلیارد تومان برای افتتاح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه-عصر امروز (۴ خرداد) در شورای اداری خراسان جنوبی که در شهرستان طبس با حضور رئیس مجلس برگزار شد، اظهار داشت: در اواخر سال گذشته در بشرویه در اوج اغتشاشات دو بحران را پشت سر گذاشتیم.

 

وی ادامه داد: اگر این دو بحران از جمله قطعی گاز و زلزله را مدیریت نمی کردیم شاهد نارضایتی مردم می بودیم و امیدواریم برای موضوع گاز این شهرستان چاره ای اندیشیده شود.

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه بانک ها در جهت خلاف ایجاد امید حرکت می کنند، افزود: پرونده منازل آسیب دیده بر اثر زلزله تشکیل شده اما بانک ها سنگ اندازی می کنند و در بحث پرداخت تسهیلات برخی از بانک های همکاری ندارند و درخواست داریم به این موضوع توجه داشته باشید.

 

حجت الاسلام زارعی با اشاره به پروژه جدید مصلی نماز جمعه بشرویه گفت: این پروژه به متراژ۴۰ هزار متر مربع از سال ۸۸ آغاز شده و متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار رها شده است.

 

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدای بشرویه ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و نیازمند اعتبار برای تکمیل شدن است که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: مصلی نماز جمعه ارسک نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل شدن است.

 

امام جمعه بشرویه ادامه داد: حوزه علمیه جدید بشرویه در سال ۸۹ کلنگ زنی شده و ۷۱ درصد پیشرفت داشته است اما نیازمند توجه ویژه است تا به بهره برداری برسد.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه سالن ورزشی استاندارد در بشرویه وجود ندارد، افزود: بحث احداث سالن های ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در بشرویه امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی در خصوص مشکلات مربوط به مدارس بشرویه عنوان کرد: اکثر مدارس بشرویه فاقد نمازخانه هستند و متاسفانه برای حفظ دانش آموزان خود هزینه ای نکرده ایم و برخی از مدارس مجهز به نمازخانه بسیار کوچک هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1268964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha