گسترش هویت دینی و انقلابی از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب است

اسماعیلی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف، گفت: گسترش هویت دینی و انقلابی از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، محمدمهدی اسماعیلی، امروز(۴خرداد)، در همایش فعالان قرآنی استان لرستان که در مجتمع فرهنگی و هنری امید شهرستان کوهدشت برگزار شد، ضمن تجلیل از پدر شهیدان عجمیان و بدریان از شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم و خادمان قرآنی این استان، اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا، نمادسازی همان هویت بزرگی است که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده و تمامی افتخارات ایران عزیز برآمده از تاریخ باشکوه و هویت ساز خود است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: گسترش هویت دینی و انقلابی در میان آحاد مردم از مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه در طول ۴۵ سالی که نهضت اسلامی مردم ایران به پیروزی رسیده است، افزود: جمهوری اسلامی موفقیت‌های بزرگی را در عرصه های مختلف به دست آورده است.

 

اسماعیلی بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره توانسته با مشارکت، پشتیبانی و همراهی آحاد مردم عزیز ایران تمامی مشکلات و بحران‌ها را پشت سر بگذارد و باید گفت اگر پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قلمداد کنیم.

 

وی با بیان اینکه تداوم، بقا و سربلندی آن معجزه بزرگ‌ انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: پیوند ناگسستنی میان امام و امت اجازه توفیق و کامیابی را به دشمنان مردم نداده و ادامه مسیر باشکوه نهضت اسلامی مردم ایران با تداوم این پیوند ممکن خواهد بود.

 

اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی بنای خود را برطرف کردن دغدغه‌ها، مشکلات و جبران عقب ماندگی‌ها گذاشته است، عقب ماندگی‌هایی که بر اثر برخی غفلت‌ها، امروز جامعه ایرانی را با معضلاتی روبرو کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: کوهدشت قطب خوشنویسی کشور است و این شهرستان نمونه به فعلیت رساندن جوانان به توسعه فرهنگی است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه بخشی از زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان باید ایجاد شود و وجود مجتمع‌های فرهنگی در این مناطق ضروری است، گفت: امیدواریم در این سفر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر 1268990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha