مردم ایران در برابر مثلث "تحریم، توطئه و تهدید" عقب نشینی نکردند/درسهای فتح خرمشهر را بار دیگر به جهانیان یادآور شدیم

امیردریادار ایرانی با تاکید بر اینکه مردم ایران در برابر مثلث شوم‌ تحریم، توطئه و تهدید یک قدم عقب نشینی نکردند، گفت: دشمنان بدانند مردم ایران انزوا را نمی پذیرند و تحریم ناپذیر هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (جمعه ۵ خرداد) پیش خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اقتدار ایران به برکت خون شهدا ادامه دارد و با تبریک دهه کرامت گفت: عملکرد ما باید به گونه ای باشد که شرمنده شهدا نباشیم.

 

 

وی با قدردانی از ابراز محبت های مردم پس از بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز متفاوت از قبل در صحنه حضور دارد؛ امروز حتی دشمن نمی‌داند که سوخت ناوشکن ایران چگونه تامین‌ می شود.

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران در برابر مثلث شوم‌ تحریم، توطئه و تهدید یک قدم عقب نشینی نکردند، گفت: دشمنان بدانند مردم ایران انزوا را نمی پذیرند و تحریم ناپذیر هستند.

 

 

 

دریادار ایرانی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و درسی که ایستادگی مردم در آن دوران برای امروز دارد، گفت: امروز با بازگشت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ ارتش همه آنچه را از فتح خرمشهر آموخته بودیم را بار دیگر به جهانیان یاداور شدیم تا همگان بدانند پرچم ولایت و نبوت که به دست مردم ایران به اهتزاز درآمده در پهنه های جهانی به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر 1269038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha