نمایندگان در احیای حقوق مردم و نظارت بر قوانین دقت لازم را داشته باشند

آیت الله عابدینی گفت: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم که در احیای حقوق مردم و نظارت بر اجرای قوانین دقت لازم را داشته و نسبت به جاهایی که قانون نادیده گرفته می شود حساسیت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی- امام جمعه قزوین- در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۵ خرداد) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از مناسبت های این ایام افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۹ است که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس یازدهم مظهر امید و انتظار مردم است و سپس بیان فرمودند که این امر را به طور کلی بیان کرده اند و اگر نماینده ای جایی به گونه ای ریگر رفتار می کند، بحث او جداست.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: انتظاراتی از نمایندگان مجلس وجود دارد به طوری که کسی که نماینده مجلس می شود باید نظارت بر اجرای قوانین را که جز وظایف است مورد توجه قرار دهد و در استان هم نمایندگان باید این مهم را بررسی کنند که آیا قوانین به درستی اجرا می شود.

 

وی اعلام کرد: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم که در احیای حقوق مردم و نظارت بر اجرای قوانین دقت لازم را داشته و نسبت به جاهایی که قانون نادیده گرفته می شود حساسیت لازم را داشته باشند البته در این بین از زحمات و تلاش های نمایندگان هم تشکر می کنیم.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به پیشرفت ایران در حوزه نظامی توضیح داد: انواع و اقسام موشک با برد ۲ هزار کیلومتر در کشور ساخته شده است و موشکی که اخیرا ساخته شده با توجه به ویژگی های خاصی که دارد در دل صیهونیست ها و دشمنان وحشت انداخته است.

 

وی خاطر نشان کرد: این موشک ویژگی های متفاوتی دارد به طوری که از داخل کشور می تواند به شهرهای غصب شده توسط صهیونیست ها برسد و آنها را هدف قرار دهد، دیگر اینکه موشک نقطه زن با برد طولانی است و همچنین کلاهکی دارد که یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم وزن آن است

 

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله گفت: با توجه به فرمایشات اخیر سید حسن نصرالله فرار از سرزمین های اشغالی نه تنها در نیروهای مسلح بلکه در بین همه صیهونیست ها دیده می شود و این امر جای بسی خوشحالی و امیدواری است.

 

وی در ادامه با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک می گویم و ان شاالله همه ما پیرو سیره ایشان باشیم؛ در فرمایشی از این امام بزرگوار آمده است که اگر کسی گرفتاری و گره ای از دل و کار مومنی بازکند در روز قیامت خداوند دلش را روشن و شاد کرده و گشایش را برای او رقم می زند.

 

آیت الله عابدینی اضافه کرد: بنابراین لازم است وقتی به پابوسی امام رضا (ع) می رویم بگویم که از دفعه قبلی که به زیارت ایشان رفته ایم تاکنون چه کارهایی برای رفع مشکلات مردم انجام داده ایم.

 

امام جمعه قزوین در پایان بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تأکید کرد و یادآور شد: اگر هر یک از ما به خودمان رحم نکنیم، ممکن است مشمول رحم خداوند متعال نشویم، پس لازم است خودمان به خودمان رحم کنیم.

 

کد خبر 1269075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha