شهرهای لرستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید هستند

همزمان با دهه کرامت پرچم نورانی آستان رضوی در شهرها و روستاهای لرستان به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سال های متمادی زیادی است که همزمان با دهه کرامت کاروان زیرسایه خورشید در مناطق مختلف ایران اسلامی به حرکت در می آید و پرچم سبز حرم رضوی بر فراز مناطق مختلف به اهتزاز در می آید.

 

مردم مومن و ولایت مدار بیرق نورانی آستان قدس رضوی ا بر روی دستان و چشمان خودگذاشته و به آن ادای احترام می کنند.

 

سال های زیادی است که کاروان زیر سایه خورشید با بیرق نورانی آستان قدس رضوی  در مناطق شهری و روستایی حرکت می کند، و هر سال این آیین با استقبال مردم برگزار می شود.

 

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان در سخنانی اظهار داشت: امسال در طول دهه کرامت هفت شهرستان استان لرستان میزبان بیرق سبز آستان مقدس رضوی هستند.

 

ذبیح نامدارزاده با بیان اینکه امسال برای سیزدهمین سال پیاپی کاروان زیر سایه خوردشید مهمان مردم استان لرستان است، افزود: ۱۶ سال از آغاز حرکت فرهنگی معنوی زیر سایه خورشید در کشور می‌گذرد.

 

وی ادامه داد: کاروان پرچم حرم امام رئوف (ع) از امروز (6خرداد) در هفت شهرستان استان حرکت خواهد کرد.

 

نامدارزاده افزود: کاروان پرچم مقدس حرم رضوی از امروز در شهرستان دلفان، 7 خرداد شهرستان پلدخترو رومشکان، هشت خرداد در شهرستان ازنا و دورود، نهم خرداد ماه در بروجرد و ۱۰ خرداد نیز میهمان مردم خرم آباد خواهد بود.

 

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان اظهار کرد: کاروان پرچم حرم امام رئوف (ع) طبق برنامه پیش بینی شده ر منزل شهدای امنیت اغتشاشات سال گذشته نیز حضور خواهد یافت.

کد خبر 1269138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha