جامعه و جوانان نیازمند آشنایی با مفاخر و آثار آنان هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه جامعه و جوانان امروزی نیازمند آشناشدن با مفاخر و آثار آنان هستند، گفت: برای توده مردم انگیزه ای به وسیله این نوع انجمن ها ایجاد شود تا خود و سرمایه ها و گنجینه های خود را بهتر از گذشته بشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۶ خرداد) در دیدار با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اصولا آن چه مورد نظر شما است یک برنامه موثر محسوب می شود که به یک آگاهی و دانش نیازمند است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: برای انتقال این دانش باید یک متن کارشناسی شده تهیه کنید و به نحو شایسته این متن به وسیله معلمان و اساتید برای نسل های آینده تبیین شود.

 

وی عنوان کرد: در مسئولیت بزرگ انبیا سه اصل موجود است و قانون و علم و کتاب به وسیله پیامبران آمده و کارشان انتقال به مخاطبان و یک نوع تدریس عملی است بنابراین از خود پیامبران در متن وحی به عنوان اسوه یاد می شود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه در تعلیم و تعلم های امروز هم کار و دانش شرط ابلاغ مبین است، افزود: اصل کار بزرگداشت مفاخر بسیار جالب است و مواردی که ذکر کردید از جمله بزرگداشت آیت الله اوحدی بسیار پسندیده بود چرا که ایشان عالم شایسته ای بودند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جامعه و جوانان ما نیازمند آشنا شدن با مفاخر و آثار آنان هستند، افزود: شرایط امروز به گونه ای شده است که به صورت طبیعی جوانان و نوجوانان نمی توانند به این مسائل ورود پیدا کنند و نیازمند راه اندازی این نوع انجمن ها هستند.

 

وی در پایان بیان کرد: برای توده مردم انگیزه ای به وسیله این نوع انجمن ها ایجاد شود تا خود و سرمایه ها و گنجینه های خود را بهتر از گذشته بشناسند و هنگامی که خوبان و راه خوبان مشخص و شود طبعا انگیزه به وجود می آید.

 

 

 

 

 

کد خبر 1269191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha