۴۴۶۵ سوادآموز کردستانی مشمول دریافت پاداش قبولی هستند

خسروی گفت: ۴ هزار و ۴۶۵ سوادآموز کردستانی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ قبول شده اند مشمول دریافت پاداش قبولی سوادآموزی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، گلبهار خسروی سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: 4 هزار و 465 سوادآموز کردستانی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ قبول شده اند مشمول دریافت پاداش قبولی سوادآموزی قرار گرفتند که از این تعداد دو هزار و 115 نفر مربوط به سال 1399 و حدود دو هزار و 350 نفر نیز مربوط به پذیرفته شدگان سال 1400 است.
 

وی  گفت: افراد واجد شرایط که به هر دلیلی موفق به دریافت پاداش نشده‌اند به واحدهای سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق استان مراجعه نمایند.
 

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: با پیگیری‌های سازمان نهضت سوادآموزی، بخشی از اعتبارات به منظور تشویق سوادآموزان در نظر گرفته شد و با مساعدت بانک مرکزی و اخذ شماره شبای بانکی و تلفن همراه سوادآموزان مشمول، پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های 1399 و 1400 به صورت کشوری به حساب سوادآموزان قبول شده واریز شد.
 

خسروی افزود: بر همین اساس به ازای سوادآموزان قبول شده در سال 1399 مبلغ یک میلیون و 792 هزار ریال و سوادآموزان قبول شده در سال 1400 مبلغ دو میلیون و 100 هزار ریال به حساب افراد واجد شرایط واریز شده است.

وی با بیان اینکه لیست سوادآموزان مشمول استان که مبلغ پاداش به حساب آنان واریز شده به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است، گفت: سوادآموزان واجد شرایط سال‌های 1399 و 1400 استان که به دلیل نداشتن شماره شبای بانکی، مسدود بودن حساب و یا به هر دلیل دیگری موفق به دریافت پاداش مذکور نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به ادارات سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق، نسبت به ثبت شماره و شبای بانکی خود در سامانه سوادآموزی اقدام نمایند تا در صورت تامین اعتبار در مراحل بعد پاداش قبولی این افراد نیز واریز شود.
 

سرپرست معاونت سواد آموزی استان کردستان اضافه کرد: چنانچه سوادآموزانی که پاداش را دریافت نکرده‌اند کد ملی خود را به سرشماره 10008899 ارسال نمایند، از دلیل واریز نشده مبلغ پاداش خود اطلاع حاصل خواهند کرد.
 

کد خبر 1269192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha