برنامه های وزارت ارشاد برای سالگرد ارتحال مبتنی بر وصیت نامه  امام (ره)  و فرمایشات رهبر انقلاب است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مهمترین برنامه های این وزارتخانه برای سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: برنامه های این وزارتخانه مبتنی بر وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) و فرمایشات رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علیرضا معاف در نشست ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) که صبح امروز شنبه شش خرداد در وزارت کشور برگزار شد، ضمن ارایه توضیحاتی درباره برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: تمرکز ما برای مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر بر امور نرم افزاری، محتوایی و فکرافزاری است. این برنامه ها بیشتر مبتنی بر وصیت نامه امام خمینی (ره)، فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در 34 برنامه که مانیفست خط امام است و همچنین کتاب بنیان مرصوص آیت الله جوادی آملی است.

 

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر برنامه های این وزارتخانه اظهار کرد: در همین راستا در حوزه هنر و رسانه در دو سطح نخبگان حوزوی و دانشگاهی و همچنین تودگان مردم برنامه هایی را تدارک دیدیم که از جمله می توان به مسابقات کتابخوانی در دانشگاه فرهنگیان، برگزاری نمایشگاه ها و گالری های هنری، برگزاری محافل قرآن در حرم امام و مساجد نام برد.

 

 

وی با اشاره به برگزاری ورک شاپ زنده هنرمندان با عنوان امت امام – امام امت یادآور شد: دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر (عج) و اجرای ارکستر سمفونیک صدا و سیما در تالار وحدت از دیگر برنامه های این وزارتخانه در این ایام است.

کد خبر 1269195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha