نزدیک به ۲ میلیون زائر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می کنند

وزیر کشور با بیان اینکه نزدیک به دو میلیون زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می کنند، گفت: درخواست برای حضور در این مراسم بسیار بیشتر از این بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی در نشست ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) که صبح امروز شنبه شش خرداد در وزارت کشور برگزار شد، گفت: ما هر آنچه که برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) انجام دهیم، کم است چرا که معرفی امام خمینی (ره) به دنیا یک امر مستمر و دایمی است؛ امروز همه تشنه معارفی هستند که امام خمینی (ره) ارایه داده است. اتفاقاتی که با وجود ایشان رقم خورد در تاریخ برگ جدیدی را به وجود آورد و نقطه عطفی در تاریخ شد.

 

 

وزیر کشور اظهار داشت: مردم ایران عزت و آزادی خود را تا ابد مرهون امام خمینی (ره) می دانند، امامی که مردم ایران با تاسی از اندیشه ایشان تاریخ ساز و مقتدر شدند. اگر امروز ملت ایران پیشرو است با تاسی از ایده های امام خمینی (ره) است. امام خمینی (ره) سقوط رژیم های کمونیستی و زوال غرب را پیش بینی کردند و کشور ایران را از دیکتاتوری و استعمار غرب دور کردند به همین دلیل است که می بینیم دنیای ظلمات و شیطانی با امام دشمن هستند. دشمنی آنها برای این است که امام ایده هایی را برای دنیا مطرح کرد.

 

 

وی تصریح کرد: قطعا دل های پاک همه مردم دنیا و ملت های آزاده به دنبال امام هستند. دشمنی دشمنان نیز دشمنی با اخلاق و بشریت است.

 

 

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند همیشه با حضور رهبر معظم انقلاب حماسه دیگری در سالگرد ارتحال امام در کشور اتفاق می افتد. حجم زیادی از عاشقان امام تقاضای حضور در این مراسم را داشتند که ما امکانات لازم برای حضور همه را نداشتیم و ناچار شدیم سهمیه بدهیم البته پیش  بینی ها از سوی دستگاه ها انجام شده است و انشاءالله بهترین خدمات به زائران ارایه خواهد شد.

 

 

وزیر کشور با بیان اینکه آمادگی پذیرایی از دو میلیون زائر در مراسم امسال وجود دارد، گفت: درخواست ها برای حضور در مراسم امسال بسیار بیشتر از این تعداد بوده است ولی عملی نبود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم یک حماسه فرهنگی است و این نشان می دهد که مردم بعد از 34 سال همچنان علاقه و تمایل به امام دارند و نشان از عمق رابطه امت و امام دارند. دشمنان تلاش کردند یاد و نام امام را کمرنگ کنند ولی با راهبری مقام معظم رهبری و مردم می بینیم یاد و نام امام در عمق دل های مردم بیشتر شده است.

کد خبر 1269196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha