برگزاری بیش از ۵۰۰ کارگاه آموزشی برای توانمندسازی معلمان کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۵۲۵ کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی معلمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد جمالی آرند امروز در جمع فرهنگیا ن آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به بیان گزارشی از فعالیتهای آموزش متوسطه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد وگفت: آموزش وپرورش بزرگترین نهاد آموزشی وفرهنگی کشور است که معلم نیز به عنوان محور تحول ،هدایت کننده و اسوه ای امین در این نهاد آموزشی نقش آفرینی می کند.

 

وی،کسب رتبه اول کشور در بحث برون سپاری ، کسب رتبه چهارم پروژه مهر ،کسب رتبه سوم در توسعه رشته های فنی وحرفه ای ، رشد صد درصدی در رشته ریاضی و برگزاری امتحانات شبه نهایی جهت آشنایی دانش آموزان با نمونه سوالات امتحانی را بخشی از موفقیتها و اقدامات معاونت آموزش متوسطه عنوان کرد.

 

جمالی با اشاره به موفقیت دانش آموزان در زمینه هوش مصنوعی در سطح دنیا گفت: در بحث هوش مصنوعی که علم جدیدی است که دنیا را در آینده تحت تاثیر قرار داده است گفت: در این زمینه کارگاهای آموزشی را در مدارس شبانه روزی شروع کرده ایم و تلاش می کنیم در سطح مدارس آموزشهای لازم را ارائه دهیم تا شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عزیز باشیم.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در طرح شهید عجمیان نیز 700 میلیون تومان جهت تعمیر میز و نیمکت ، صندلی و سیستم های کامپیوتری اختصاص داده شده است که با همکاری هنرستانها در حال انجام است.

 

جمالی از همراهی مدیرکل ،معاونین و کارشناسان اداره کل با حوزه آموزش متوسطه جهت پیشبرد امور آموزشی تقدیر وتشکر کرد

 

کد خبر 1269202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha