امنیت زائران در حرم امام خمینی (ره) تامین است/دشمنان نمی توانند کاری کنند

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی گفت: دشمنان و مخالفین نظام بدانند، با وجود نیروهای نظامی و امنیتی ما نه تنها در حرم بلکه صدها کیلومتر دور از حرم نمی توانند کاری کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان، محمد علی انصاری در نشست ستاد مرکزی سالگرد ارتحال امام خمینی که صبح امروز شنبه (۶خرداد) در وزارت کشور برگزار شد، گفت: در مراسم های ملی و بزرگ مخصوصا مراسم هایی که در کشور ما برگزار می شود باید از یک الگو و سرمایه ای استفاده کرد، مراسم بزرگداشت امام در زمره این مراسم های ملی است. باید با استعانت از روح مراسم اربعین، حج و قدس و دستورالعملی برای این مراسم های بزرگ استخراج کرده و آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

 

 

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) با اشاره به رسالت مهم کارگزاران مراسم سالگرد امام خمینی، اظهار کرد: ما بایدخواسته حضرت ابراهیم  را الگو قرار داده و مراسمی برگزار کنیم که  طهارت و پاکیزگی داشته باشد و مردم در ورود و خروج از مراسم وخدمات رسانی هیچ آثاری از آلودگی نبینند و سوژه ای نباشد که در مراسم نظافت وجود نداشت یا ریخت و پاش می شد. همه متولیانباید بدانند که مراسم امام باید برای همه امن باشد. دشمنان و مخالفین نظام بدانند با وجود نیروهای امنیتی و انتظامی ما نه تنها در حرم ،بلکه  کیلومترها دورتر از حرم نمی توانندکاری کنند. مردم در حرم امام باید احساس آرامش و امنیت کنند. همچنین باید امکانات لازم برام مردم فراهم شود تا آنها احساسراحتی و آرامش کنند.

 

 

وی یادآور شد:سال گذشته مراسم سالگرد امام خمینی به خوبی برگزار شد اما اتفاقی افتاد که خاطر رهبری و مردم را مکدر کرد. نبایدهیچ کس به خود اجازه ایجاد اخلال در مراسم بدهد. باید مراسم به گونه ای برگزار شود که مردم پس از پایان مراسم بگویند این سفربرای ما دستاورد داشت.

 

 

وی با بیان اینکه امام خمینی نه مستحق و نه نیازمند تجلیل است گفت: این مراسم، مراسمی تاریخی است.

 

 

انصاری در پایان خاطر نشان کرد؛ شب چهارده خرداد رئیس جمهور در مراسمی در حرم سخنرانی خواهد کرد.

 

 

همچنین در روز 14 خرداد مراسم از 8 صبح رسما آغاز می شود. یادگار امام و رهبر فرزانه انقلاب در این مراسم سخنرانی خواهندکرد.

کد خبر 1269205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha