تعهد ۱۶ میلیارد تومانی مردم قزوین برای توسعه حرم حضرت زینب (س)

طاهرخانی گفت: امسال مردم استان قزوین مقرر است بر اساس تعهدی که دادند، ۱۶ میلیارد تومان به توسعه حرم و صحن حضرت زینب (س) کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مهدی طاهرخانی- رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین- امروز (شنبه ۶ خرداد) در گردهمایی بانوان ایرانی طلایه داران ساخت شبستان حضرت زینب (س) در کربلا در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: دهه کرامت، میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) را تبریک می گوییم و یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و این شهدای مدافع حرم، مسیر زیارت به عتبات عالیات را برای ما هموار کردند.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ادامه داد: حضرت زنیب (س) خبرنگار خوبی بود و این شیرزن به خوبی توانست پیام کربلا را به اطلاع دنیا برساند و بعد از هزار و اندی سال شما به یاد حضرت زینب (س) گردهم می آیید.

 

وی عنوان کرد: حضرت زینب (س) بسیجی واقعی بود و خواهران بسیجی به ایشان اقتدا کردند و این بانوی بزرگوار با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن، توانست پیام کربلا را به دنیا برساند.

 

طاهرخانی اعلام کرد: حضرت زینب (س) مادر شهدای کربلا و خواهر و فرزند شهید بود و حضرت زینب (س) هرچه داشت فدا کرد و در این راه ایستاد و پیام کربلا را به دنیا انعکاس داد و امروز شما بانوان به عنوان نمایندگانی بخشی از زنان استان گردهم آمدید تا کار مهم و عظیمی را انجام دهید.

 

وی توضیح داد: حضرت زینب (س) همه چیز خود را برای ما و شما داد، ساخت صحن حضرت زینب در کربلا، هدیه بزرگی از حضرت زهراست که به ما داده است و باید قدر این هدیه بزرگ را بدانیم و بهترین جا برای نگهداری این هدیه، دل و قلب شیعیان و دل باختگان است.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تأکید کرد: بانویی ۵۰ میلیون تومان از طلاجات خود را برای ساخت این صحن تقدیم کرد و امروز هم بانویی النگوی طلای خود را برای این منظور تقدیم کرد و برادر عزیزی هم امسال سه هکتار زمین خود را برای ساخت صحن حضرت زینب (س) اهدا کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال مردم استان قزوین مقرر است بر اساس تعهدی که دادند، ۱۶ میلیارد تومان به توسعه حرم و صحن حضرت زینب (س) کمک کنند و ان شاالله شما بانوان هم کمک و پشتیبانی برای توسعه صحن و شبستان حضرت زینب (س) داشته باشید تا این صحن برای اربعین حسینی امسال آماده شود.

 

کد خبر 1269206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha