روش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید مورد توجه قرار گیرد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نحوه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید مورد توجه قرار گیرد گفت: باید به راه‌های پذیرش و درک مطالب توسط نسل جدید توجه کنیم زیرا دشمن از ابزارهای مختلف برای انحراف این نسل بهره می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ،آیت‌الله رسول فلاحتی امروز ( شنبه ۶ خرداد ) در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، پیشکسوتان و فعالین دفاع مقدس ، ضمن قدردانی از همه کسانی‌که در راستای ترویج و معرفی زندگی‌نامه شهدا تلاش می‌کنند اظهار داشت: امروز موفقیت و سربلندی کشور را مدیون شهدا هستیم.


نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید براینکه فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از مطالب نوشتاری و تصویری به نسل جدید انتقال داد ه شود گفت : به گونه ای بیان شود که متوجه و علاقمند شودند.

آیت الله فلاحتی نحوه انتقال مطالب ارزشمند به نسل جدید را مهم دانست و افزود: باید به راه‌های پذیرش و درک مطالب توسط نسل جدید توجه کنیم زیرا دشمن از ابزارهای مختلف برای انحراف این نسل بهره می‌گیرد.

در این نشست که با حضور شورای پیشکسوتان و فعالین دفاع مقدس استان گیلان برگزار شد، دو عنوان کتاب در حوزه روحانیت دفاع مقدس با حضور خانواده محترم شهید طلبه محمد باقر شاهین رونمایی شد.

 


کد خبر 1269211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha