محرومیت زدایی در مازندران نیازمند ریل گذاری است

بابایی کارنامی با بیان اینکه موضوع محرومیت مازندران پیچیده و لاینحل نیست، گفت: امید است با ورود قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای رفع محرومیت از چهره استان به ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار شاهد ریل گذاری دقیق در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی بابایی کارنامی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مازندران امروز(۶خرداد) در جلسه طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی با حضور سردار جمال الدین آبرومند -دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور با قدردانی از تلاش های بی وقفه سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در حوزه محرومیت زدایی به ویژه رفع دغدغه مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اظهار کرد: متاسفانه مردم استان به ویژه مناطق محروم ساری در بحث مسکن مشکلات عدیده ای دارند.

 

وی افزود: به طور نمونه درجنوب شهر ساری افراد زیادی هستند که با داشتن ۵تا ۶فرزند هنوز مستاجر هستند .

 


بابایی کارنامی به عدم مدیریت بحران در بحث آب و مشکلاتی که برای کشاورزان و باغداران ایجاد شده اشاره داشت و خواستار توجه به وضعیت سد شهید رجایی شد.

 


وی با بیان اینکه استعدادهای ورزشی ما در روستاها هستند و باید در اندیشه توسعه فضاهای ورزشی روستاها باشیم، گفت: استفاده از همه ی امکانات و ظرفیت ها برای توسعه فضاهای ورزشی روستا ها با هدف شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی روستایی ضروری است.

 

بابایی کارنامی برضرورت ساماندهی سواحل دریا تاکید کرد و افزود: دریا باید ساماندهی شود تا ظرفیت های دریا به نفع توسعه پایدار استان بهره گیری شود.

 

وی به وجود ۵۶ منطقه آسیب در استان اشاره کرد و خواستار رفع محرومیت این مناطق با هدف کاهش آسیب های اجتماعی شد.

 

بابایی کارنامی با بیان اینکه قدردان همراهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای رفع محرومیت از چهره استان به ویژه مناطق روستایی و کم برخوردار هستیم، خاطرنشان شد: تفاهم نامه ها باید به موافقت نامه بدل شوند تا برای محرومیت زدایی ریل گذاری شود.

 

 

 

کد خبر 1269214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha