ارئه بیش از ۱۷هزار نفر خدمت در قالب پنج شنبه های جهادی به روستائیان مازندران

بریمانی با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی بهزیستی استان ذیل گروه جهادی شهدای بهزیستی با عنوان پنج شنبه های جهادی در سطح استان،‌گفت: تاکنون ۱۷هزار و ۸۰۰نفر خدمت در قالب این طرح ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، فریبا بریمانی- مدیرکل بهزیستی مازندران امروز(۶خرداد) در جلسه طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی با حضور سردار جمال الدین آبرومند -دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور با بیان اینکه عمده مشکل مددجویان بهزیستی استان بحث تامین مسکن و ودیعه مسکن است، اظهار کرد: شش هزار و ۷۰۰مددجوی بهزیستی فاقد مسکن هستند.

 

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۶۹ثبت نام شده در مسکن ملی داریم، افزود: فقط ۱۳۶خانواده توانستند اقدامات اولیه را انجام دهند.

 

بریمانی با بیان اینکه انتظار می رود برای تامین مسکن افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کنار بهزیستی استان قرار گیرد، گفت: طرح توانمندسازی مددجویان در هشت محله در شهرستان های ساری، آمل، نور، فریدونکنار و نکا در دست اقدام است.

 

وی به فعالیت هزار و ۵۲۲پایگاه ثابت در این محلات اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲میلیارد تومان فعالیت های آموزشی و عمرانی در این محلات انجام شد.

 

بریمانی با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی بهزیستی استان ذیل گروه جهادی شهدای بهزیستی با عنوان پنج شنبه های جهادی در سطح استان،‌گفت: از ۲۲شهرستان استان ۲۲تیم به روستاها، مناطق دورافتاده و بالادست اعزام می شوند.

 

وی با بیان اینکه ۴۷۱روستا تاکنون پوشش داده شد، افزود: ۳۶۳دیدار با خانواده های معظم شهدا، ۹۲۰دیدار با خانواده های دارای معلول و زنان سرپرست خانوار نیز انجام شد.

 

بریمانی با بیان اینکه ۱۷هزار و ۸۰۰نفر خدمت تاکنون داشتیم، گفت: با اجرای این طرح ۲هزار و ۲۶۸ مددجوی جدید جذب بهزیستی استان شدند.

 

 

کد خبر 1269241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha