انتصاب رییس و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت

حسن بیادی و محمدی نوری به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان حسن بیادی و محمدی نوری به عنوان رئیس و  قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شدند

 

همچنین همزمان با سالروز فتح خرمشهر ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از سوی دکتر شهاب الدین صدر تشکیل شد  و اولین نشست اعضای ستاد انتخابات جبهه با بررسی نحوه حضور جبهه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب هئیت رئیسه ستاد برگزار شد.

 

بنابراین گزارش پس از تشریح برنامه و سیاستهای نحوه حضور جبهه و آرایش سیاسی این ائتلاف در تعیین فهرستهای انتخاباتی و نحوه  شناسایی نامزدهای موردنظر، ضمن تعیین شاخصها و معیارهای انتخاب مقرر شد این جبهه بتواند در کلیه حوزه های انتخابیه نسبت به معرفی نامزدهای مورد وثوق و شایسته مردم اقدام کند.

 

 همچنین بحث انتخاب مسئولان ستاد از دیگر محورهای این نشست بود که نهایتا با رای کلیه حاضرین در جلسه اقای حسن بیادی به عنوان ریس ستاد ، اقای محمد جواد محمدی نوری به عنوان قائم مقام ستاد ، اقای میثم صالحی به عنوان ریس کمیته هماهنگی با احزاب تشکلها و اقشار، اقای غلامعلی عرب خدایی به عنوان ریس کمیته شناسایی و ارزیابی عمومی و اقای حبیب کوهی به عنوان ریس کمیته امور استانها تعیین شدند. بحث و بررسی در خصوص انتخاب ۱۵ ریس کمیته دیگر به نشست دوم ستاد موکول شد.

کد خبر 1269244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha