عصر شعر «ملکوت هشتم» در کرمانشاه برگزار می شود

پروینی گفت: بمناسبت دهه کرامت ویژه‌برنامه «عصر شعر ملکوت هشتم»به میزبانی حوزه هنری استان و با مشارکت کانون خدمت رضوی و مجموعه کتاب شهر ایران برگزار می شود.

منوچهر پروینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به برنامه های دهه کرامت،گفت:دلدادگی به امام رضا(ع) انتها ندارد و هرکه به آن حضرت روی آورد اثرات مثبت آن را در زندگی خواهد دید.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شعر و ادب  در کرمانشاه افزود: ویژه‌برنامه «عصر شعر ملکوت هشتم»به میزبانی حوزه هنری استان و با مشارکت کانون خدمت رضوی و مجموعه کتاب شهر ایران برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:در این مراسم جمعی از شعرای کرمانشاهی به شعرخوانی در مدح و منقبت هشتمین اختر تابناک امامت، می‌پردازندهمچنین در این مراسم  خادمین حرم حضرت رضا (ع) و به همراه پرچم متبرک گنبد مطهر بارگاه رضوی، برگزار خواهد شد.

 

پروینی تصریح کرد:عصر شعر ملکوت هشتم امروز شنبه (۶خرداد ماه ) در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور تمام شاعران و ادیبان وعلاقمندان به خاندان عصمت و طهارت راس ساعت۱۸ عصر برگزار می شود همچنین شاعران و هنرمندان جدیدترین آثار خود را در مدح و فضیلت امام رضا(ع) قرائت می کنند و مهمان ویژه این عصر شعر کاروان خدام و پرچم متبرک رضوی خواهد بود. 

 

مسئول کانون خدمت رضوی شعر و ادب در کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری این عصرشعر عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، بهره گیری از تجربیات شاعران، ایجاد شور و نشاط در بین علاقمندان و ارتقاء جایگاه شعری استان است.

کد خبر 1269260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha