تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنی فراموشی مشکلات نیست

اسلامی صدر گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنی فراموشی مشکلات نیست، ضمن اینکه برای حل مشکلات باید تلاش کرد و باید این موارد را هم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، غلامحسن اسلامی صدر- سرپرست فرمانداری قزوین- در دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: افتخار، عزت و استقلال امروز کشور را مرهون رهنمودها و رهبری امام خمینی (ره) هستیم، قبل از انقلاب جابه‌جایی سلسله‌های پادشاهی هم با نظر غرب صورت می‌گرفت و پادشاهان زیر سلطه آنها قرار داشتند اما به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت حضرت امام(ره) وضعیت تغییر کرد و استعمار غرب دیگر نمی‌تواند در منطقه هر کاری بکند.

 

سرپرست فرمانداری قزوین با اشاره به موقعیت مردم منطقه، ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، استعمار غرب هرکاری که تمایل داشت در منطقه انجام می‌ داد اما امروز مردم منطقه و  کشورهای اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند  که در چند قرن اخیر بی‌سابقه بوده است، این امر را هم بدون اغراق مدیون امام (ره) هستند.

 

وی اضافه کرد: در تحولات جهانی ایران نقش بسزایی دارد، برای مثال در کشور سوریه به منظور حفظ منطقه و جان مردم، ایران از سوریه پشتیبانی کرد و ایستاد و پیروزی را رقم زد، این اقتدار حتی قبل از دوره صفویه وجود نداشت.

 

اسلامی صدر افزود: اقتدار ایران به قدری افزایش یافته است که در حال حاضر مسئله ابرقدرت غرب این است که ابرقدرت شرق به تسلیحات ایرانی دسترسی پیدا نکند، اینها را باید قدر بدانیم و در مراسم بزرگداشت سالرزو ارتحال امام (ره) تبیین کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنی فراموشی مشکلات نیست، ضمن اینکه برای حل مشکلات باید تلاش کرد و باید این موارد را هم تبیین کنیم.

کد خبر 1269308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha