برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند گفت: مسابقه دلنوشته ای به امام رضا(ع) همراه با اهدای جوایز ارزنده به همت کانون برای نوجوانان و کودکان به مناسبت دهه کرامت در دستور کار قرار گرفته است.

علی کاربر-مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) به مناسبت دهه کرامت اقدام به تزیین و آماده نمودن فضای معنوی مسجد و بیرون از آن کرده است.

 

وی به برگزاری مسابقه دلنوشته طی دهه کرامت اشاره کرد و افزود: مسابقه دلنوشته ای به امام رضا(ع) همراه با اهداء جوایز ارزنده به همت کانون برای نوجوانان و کودکان به مناسبت دهه کرامت در دستور کار قرار گرفته است.

 

کاربر در ادامه عنوان کرد: طی ایام دهه کرامت برگزاری مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۲سال همراه با اهداء جوایز ارزنده با مضوع فرهنگ و سیره و اخلاق رضوی در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند با اشاره به گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: این مراسم با سخنرانی یکی از رزمندگان دفاع مقدس همراه با قرائت دعای پرفیض کمیل در محل بوستان شهدای گمنام به همت این کانون برگزار شد.

 

کاربر در خصوص دیگر برنامه های دهه کرامت عنوان کرد: برگزاری ویژه برنامه های جشن روز دختران همراه با اجرای سرود و تقدیر از دختران فعال مسجدی و برگزاری مسابقه محله ای تنیس روی میز همراه با اهداء جوایز به نفرات برگزیده از جمله دهه کرامت است.

 

وی به برگزاری کارگاه های بصیرتی اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه «بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب» با عنوان انتخاب برتر و کارگاه «سبک زندگی اسلامی ایرانی»ویژه اولیاء دانش آموزان نیز توسط کانون اجرا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند در پایان بیان کرد: از ابتدای دهه کرامت بحث قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) در بین الصلاتین در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 1269324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha