ثبت نام طرح ملی «رحله» در چهارمحال‌ و بختیاری آغاز شد

حجت‌الاسلام قائدی بابیان اینکه نهمین دوره طرح ملی «رحله» برای نخستین بار است که در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود گفت: این مسابقات ویژه برادران ۱۴ تا ۲۲ سال است.

حجت‌الاسلام علیرضا قائدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نهمین دوره طرح ملی «رحله» برای نخستین بار است که در چهارمحال و بختیاری و ویژه برادران ۱۴ تا ۲۲ سال برگزار می شود.

 

مسئول طرح ملی «رحله» در چهارمحال‌ و بختیاری بابیان اینکه مدرسه علمیه قائمیه فرخ شهر برای اولین بار است که میزبان این طرح ملی است گفت: این دوره از مسابقات در تابستان پیش رو و در قالب حفظ شبانه ‌روزی جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: میزبان اصلی طرح ملی «رحله» مؤسسه بیت‌الحزان استان فارس است که امسال برای نخستین بار شرکت کنندگان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

 

حجت‌الاسلام قائدی گفت: نهمین دوره طرح ملی «رحله» در بخش های حفظ قرآن کریم تجوید، روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن، تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

 

مسئول طرح ملی «رحله» در چهارمحال‌ و بختیاری خاطرنشان کرد: اردوهای زیارتی و تفریحی، کلاس‌ های اخلاق و احکام، برنامه ‌های ورزشی روزانه و... از دیگر بخش های نهمین دوره طرح ملی «رحله» است.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند از تاریخ ۱۵ تیر لغایت ۳۱ مرداد سال جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی beytolahzan.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

کد خبر 1269328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha