مشکلات مردم در سایه مدیریت دینی و انقلابی رفع می شود

خاکسار قهرودی با تاکید براینکه مشکلات مردم به ویژه نیازمندان در سایه مدیریت دینی و انقلابی رفع می شود، گفت: همچنین قدردان همراهی خیرین در کمک به کمیته امداد برای رفع آلام و نیازهای مددجویان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مصطفی خاکسار قهرودی-قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز(7خرداد) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امداد استان با بیان اینکه دشمنان اسلام نگران موفقیت مدیران دینی و انقلابی هستند، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم امروز به برکت خون شهدا،‌شاهد عزت انقلاب اسلامی و مدیران نظام هستیم.

 

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا(ع) گفت: مسلمان عزت در برابر خدا را به ذلت در پیشگاه بندگان خدا ترجیح می دهد.

 

خاکسار ضمن تحسین اقدامات شایسته حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران و بابیان اینکه اکر ایشان خود را نوکر نیازمندان می دانند به این جهت که به آموزه های ناب دینی و قرآنی آراسته اند،‌افزود: تندخویی در مواجه با نیازمندان در مکتب اسلام پذیرفتنی نیست.

 

وی با اشاره به منویات امام راحل که می فرمودند من نوکر مردم هستم، اذعان کرد: حجت الاسلام عالیشاه به درستی در سی سال خدمت در کمیته امداد و تصدی سه ساله در عمر مدیریتی خود این منویات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را سرلوحه امور قرار داده اند.

 

خاکسار به توانمندی، دانش و تخصص میثم معافی، مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران اشاره کرد و گفت: این مدیر جوان متوکل به عنایات خاصه خداوند متعال و ائمه اطهار(علیهم اسلام)، همراهی خیرین و مدیران دستگاه های اجرایی استان برای خدمت به خلق هستند.

 

وی با بیان اینکه قدردان همراهی خیرین در کمک به کمیته امداد برای رفع آلام و نیازهای مددجویان هستیم، اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت کمیته امداد شاهد تداوم خدمت شبانه روز و بی منت به نیازمندان این خطه از شمال کشور باشیم.

 

 

کد خبر 1269377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha