برگزاری جشن های سالروز میلاد امام رضا(ع) در ۷۰ مسجد ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: مراسم جشن های میلاد امام رضا(ع) در ۷۰ مسجد شهرستان ملایر با برنامه های متنوع فرهنگی شامل سخنرانی، مداحی، پخش شیرینی و... در شب و روز میلاد ثامن الحجج برگزار می شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد سراسر نور امام رضا(ع) گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی در سراسر شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم جشن های میلاد امام رضا در 70 مسجد شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این جشن ها با برنامه های متنوع فرهنگی  شامل سخنرانی، مداحی، پخش شیرینی و...  در شب و روز میلاد ثامن الحجج برگزار می‌شود.

 وی همچنین از فعالیت 120 نفر از مبلغان و روحانیون در مساجد شهری و روستایی و برنامه های تبلیغی در ایام ولادت امام رضا(ع) در شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: حضور بیش از 30 نفر از مداحان در برنامه های جشن های میلاد امام هشتم  و حضور در هیات های مذهبی شهرستان در حسینیه ها و مساجد از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری نشست رابطین فرهنگی فعال روستاها در دهه کرامت در اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و افزود:  از فعالان فرهنگی تجلیل خواهد شد.

 وی  برگزاری نشست مبلغین با حضور نماینده مردم ملایر در  مجلس شورای اسلامی، برگزاری برنامه های فرهنگی و محتوا سازی با موضوع دهه کرامت و میلاد  اما رضا(ع) در فضای مجازی ،برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در تعدادی از مساجد در شب میلاد امام رضا(ع)  و... را  از برنامه های این ایام در ملایر دانست.

حجت الاسلام نجفی از برگزاری نشست عفاف و حجاب با حضور بانوان ملایری در اداره تبلیغات اسلامی درساعت 16 هشتم خرداد ماه خبر داد و گفت: این نشست با سخنرانی بانوی مسلمان اهل ژاپن خانم فاطمه هوشینو برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1269464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha