۷ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری از طرح «کانون مدرسه» بهره مند شدند

آسمند گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تعداد هفت هزار و ۱۷۵ دانش آموز دختر و پسر در سطح استان چهارمحال و بختیاری از طرح «کانون مدرسه» بهره مند شدند.

حجت الله آسمند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تعداد هفت هزار و ۱۷۵ دانش آموز دختر و پسر در سطح استان چهارمحال و بختیاری از طرح «کانون مدرسه» بهره مند شدند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری، آشنایی و ارتباط دانش ‌آموزان با امکانات و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله اهداف طرح «کانون مدرسه» است.

 

وی، انس و هم‌نشینی دانش‌آموزان با کتاب، مطالعه و کتابخوانی، زمینه‌سازی برای پرورش خلاقیت و نوآوری، کسب مهارت‌ های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان و بهره‌گیری از فعالیت‌ های جذاب و متنوع کانون برای یادگیری با شیوه غیرمستقیم را از دیگر اهداف برگزاری طرح «کانون مدرسه» عنوان کرد.

 

آسمند افزود: طرح «کانون مدرسه» با حضور دانش آموزان سطح استان و در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله قصه‌گویی، نمایش فیلم، معرفی کتاب، سفال، نقاشی، نوشتن خلاق، شعر و داستان، نمایش خلاق و کاردستی برگزار شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه این طرح با موفقیت در بین دانش آموزان استان برگزار شد گفت: طرح «کانون مدرسه» که از ابتدای دی ۱۴۰۱ در مدارس استان آغاز و دانش‌ آموزان دختر و پسر پایه‌ دوم تا ششم ابتدایی از مزایایی این طرح بهره مند شدند.

 

کد خبر 1269492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha