با همت اعضای کانون مسجد و خیرین۲۶ قوطی شیر خشک  بین نیازمندان توزیع شد

حجت الاسلام ایرانی گفت: به مناسبت دهه کرامت وبا همت اعضای کانون مسجد و خیرین۲۶ قوطی شیر خشک بین نیازمندانی که فرزند شیرخوار دارند توزیع شد.

حجت الاسلام مجید ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به فعالیت کانون مساجد در ایام دهه کرامت ،گفت:.دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و با ولادت امام رضا (ع) پایان می‌یابد.

 

مسئول کانون مسجد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه افزود:در دهه کرامت، برنامه‌های متنوع و مختلفی بویژه برای جوانان و نوجوانان در کانون‌های مساجد تدارک دیده و در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به  اینکه برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های باشکوهی در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و همچنین فضاسازی و آذین بندی مسجد ،محفل انس با قرآن کریم، شعرخوانی و جشن میلاد امام رضا (ع) از برنامه های این کانون است.

حجت الاسلام ایرانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طرح  تهیه شیرخشک حدود ۱۳ ماه است که بصورت مستمر و منظم و ماهیانه انجام می شود با همت خیرین۲۶ قوطی شیرخشک به مبلغ ۱۶۰۰۰۰۰ هزار تومان تهیه شده و بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.  

 

مسئول کانون مسجد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بمناسبت روز دختر  و ولادت حضرت معصومه (س) مسجد امام سجاد (ع) مسکن مهراقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی« کتاب ترگل » با موضوعیت حجاب و عفاف و«کتاب خاطرات خدا» با موضوعیت انجام کارهای خوب در مسجد کرد و در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

کد خبر 1269512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha