غرفه مشاوره خانواده و فرزندآوری دایر شد

به مناسبت دهه کرامت، غرفه مشاوره خانواده و فرزندآوری از روز دوشنبه هشتم خرداد ماه به مدت سه روز در محل کوهستان پارک شیرکوه شیروان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، همزمان با جشن میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) امام رئوف علیه السلام، غرفه مشاوره خانواده و فرزندآوری توسط کارشناسان واحد سلامت خانواده و جمعیت جهت پاسخگویی به سوالات همشهریان با مباحث باروری سالم، خانواده شاد و جوانی جمعیت، همچنین توزیع ویتامین D و پمفلت آموزشی برپا شد.

 

این غرفه همچنین همراه با نمایشگاه نقاشی کودکان با عنوان "خواهر و برادرهای من " و تقدیر از خانواده با شکوه منتخب مراکز بهداشتی با حداقل چهار فرزند و دارای اولویت ۳ فرزند دختر با مساعدت واحد بهداشت مدارس در این چند روز به علاقه مندان و مراجعین خدمات و مشاوره های لازم را ارائه می دهد.

 

با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر مسئله فرزندآوری و از سویی کاهش ازدواج و زاد و ولد هدف از برپایی این غرفه، ترویج فرهنگ فرزندآوری و ارائه راهکار، رفع دغدغه ها و مشکلات در این زمینه و معایب تک فرزندی و غیره خواهد بود.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک دهه اخیر بیشتر از ۵۴ بار درباره موضوع جمعیت صحبت و تاکید کرده اند که نشانگر اهمیت بالای این موضوع است. ایران با توجه به کاهش بی‌سابقه زاد و ولد در سه دهه گذشته رکورد کاهش نرخ باروری در جهان را از آن خود کرده است.

 

کد خبر 1269591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha