خراسان جنوبی پیشانی مبارزه با مواد مخدر/ محرومیت از مرکز ماده ۱۶

حجت الاسلام موحدی راد با بیان اینکه خراسان جنوبی پیشانی مبارزه با مواد مخدر است، گفت: متاسفانه خراسان جنوبی از وجود مرکز ماده ۱۶ محروم است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا زمینی را از شهرداری برای احداث این مرکز دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی موحدی راد امروز (8 خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مصوبات متعددی مطرح شد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مصوبات مهم این جلسه بحث پیگیری عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک استان است و علی رغم اینکه در شورای ترافیک مصوبات عدیده ای وجود دارد اما بسیاری از این مصوبات متاسفانه اجرا نمی شود.

 

وی در ادامه گفت: این موضوع را از طریق دادگستری و سازمان بازرسی استان پیگیری خواهیم کرد و اگر مصوبات شورای ترافیک استان اجرا شود قطعا شاهد کاهش تصادفات و متوفیان آن و تصادفات جرحی خواهیم بود.

 

حجت الاسلام موحدی راد با بیان اینکه جای تاسف است که در خراسان جنوبی بیشترین پرونده های موادمخدر را رسیدگی می کنیم، افزود: در طول سال چندین نوبت مزایده خردید خودروهای ضبطی را داریم و در مزایده مبالغ قابل توجهی را به حساب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور واریز می کنیم.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: اما این استان که در پیشانی مبارزه با موادمخدر است متاسفانه از مرکز ماده ۱۶ محروم است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا زمینی را از شهرداری برای احداث این مرکز دریافت کنیم.

 

وی در پایان گفت: با پیگیری های لازم به دنبال دریافت اعتبارات و بودجه از شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خواهیم رفت تا مرکز ماده ۱۶ در استان را تشکیل دهیم.

 

 

کد خبر 1269618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha