در آموزش و پرورش نه به علم و نه به تربیت اسلامی توجهی نمی شود

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش نه به علم و نه تربیت اسلامی و نه سند تحول آموزش و پرورش توجهی نمی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، عبدالعلی رحیمی مظفری در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه 9 خرداد و در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آقای صحرایی شما برای مسایل مالی در آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه های اصلی معلمان چه برنامه ای دارید این در حالی است که من به وزیر قبلی آموزش و پرورش گفتم دو خط نامه به رییس سازمان برنامه و بودجه بنویسید که اگر بودجه رتبه بندی معلمان را ندهند شما چند وقت بیشتر دوام نخواهید آورد. در مورد شما نیز می گویم باید در این زمینه برنامه ارایه دهید

 

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه پرورشی در طول دو سال گذشته با وجود اینکه شعارهای بسیاری در این رابطه دادند اما اتفاقی نیفتاده است. مشکل اصلی آموزش و پرورش ما علم نیست چرا که امروز ناهنجاری ها بیشتر در سطح اجتماع است که صریحا به وضع آموزش و پرورش مرتبط می شود لذا شما باید در این زمینه برنامه مدون داشته باشید.

 

وی تصریح کرد: آقای صحرایی آیا واقعا امروز در آموزش و پرورش چه معلم و چه دانش آموز دغدغه مسایل علمی را دارند؟ متاسفانه در این وزارتخنه نه به علم و نه به تربیت اسلامی و نه سند تحول توجهی نمی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید به معرفی قهرمانان ملی در مدارس اهتمام ورزید. توضیح دهید که برای معرفی قهرمانان جنگ تحمیلی در مدارس چه برنامه ای دارید؟ مدارس باید محل آشنایی با این افراد باشد و نه سلبریتی ها.

کد خبر 1270773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha