۵ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می شوند

حجت الاسلام ناصر از اعزام ۵ هزار زائر از زنجان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد و گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام در مساجد، برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نیز از دیگر برنامه‌های جانبی در این ایام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ضمن اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص تبیین اندیشه های امام راحل گفت: هر اندازه اندیشه های ایشان را بیشتر مطالعه کنیم به همان اندازه از نقشه های شوم دشمنان برای سرنگونی این انقلاب بصیرت کسب می کنیم.

 

وی با یادآوری اینکه برای گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل در 14 خرداد برنامه های متعددی پیش بینی می شود، گفت: امسال مراسم ارتحال امام راحل با سخنرانی امام جمعه اهواز در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه های پیش بینی از سوی ستاد ارتحال برنامه‌های تبیینی خواهد بود و مسابقاتی از وصیت نامه امام راحل و معرفی شخصیت امام در رسانه‌ها مورد تاکید است.

 

حجت الاسلام ناصر از اعزام 5 هزار زائر از زنجان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد و گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام در مساجد، برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان نیز از دیگر برنامه‌های جانبی در این ایام خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: ویزه برنامه هایی نیز برای این هفته پیش بینی شده است.

کد خبر 1270805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha