برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در مراکز و مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه

سلیمی گفت: بمناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) اجتماع بزرگ امام رضایی ها درتمامی مراکز و مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه برگزار می شود.

پیمان سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  ضمن تبریک بمناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع)،گفت:حضرت علی بن موسی بن جعفر (ع) ملقب به امام رضا (ع) و ضامن آهو، هشتمین امام شیعیان و فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) سال ۱۴۸ قمری به دنیا آمدند.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه افزود: امام علی بن موسی الرضا(ع) که در فضائل سرآمد آفرینش بود، در عبودیت و بندگی خدا از همگان پیشی گرفته بود، چه اینکه راز و رمز رسیدن به مقامات بلند الهی و کسب فضائل، در این امر نهفته است. 

 

وی با اشاره به نقش قرآن در زندگی امام رضا(ع) ، خاطر نشان کرد: قرآن کریم در بین مسلمانان آنقدر رفیع است که هیچ کس نمی تواند در برابر آن بی اهمیت باشد چه رسد به مقام منیع امامت که خود حافظ دین و حامی کتاب خدا است همچنین امام رضا(ع) در ابعاد گوناگون از جمله بعد اجتماعی به رهنمودهای قرآن عنایت داشته اند و حضرت از آحاد ملت اسلامی خواسته تا اهمیت بیشتری به قرآن کریم داده و موارد زیر را در زندگی خود اعمال کنند.

 

سلیمی با اشاره به برنامه های جشن مردمی در مراکز و مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه ، اظهار کرد:برگزاری مراسم جشن باشکوهی با حضور حداکثری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) ، اجرای گروه‌های هم‌خوانی قرآن کریم، اجرای سرود ، تواشیح و برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع قصه‌های قرآنی از شاخص ترین برنامه های این موسسات است.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با توجه به اینکه یکی از  ویژگی های امام رضا (ع)، خوشرویی، رفتار نیک با مردم بود، کامیدوارم هم ما و هم جوانان بتوانیم از این خلق محمدی (ص) بهره مند شویم.

 

 

کد خبر 1270875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha