خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزندان توجه داشته باشند

حجت‌الاسلام محمدیان، گفت: دشمن در کمین فرزندان است و در همین راستا خانواده‌ها باید نسبت به تربیت فرزندان توجه داشته باشند، آنها را عاشق خداوند سبحان کنند و در مسیر پرودگار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام احمد محمدیان، در جشن بزرگ دختر ماه در سایه خورشید اظهار کرد: جایگاه زن در ادیان شامل جنس شرور و پست، عامل فریب، تحت حکمرانی و مالکیت مرد، اهریمنی و نشانه ننگ و عار بود، حیات او به حیات مرد ربط داشت و در برخی مناطق پس از مرگ و سوزاندن جسد مرد، او را زنده زنده می‌سوزاندند که در چنین فضایی پیامبر رحمت مبعوث شد و زن خوش‌قدم و خوب را زنی دانست که اولین فرزندش دختر باشد و دختر را باقیات الصالحات و سبب ورود والدین به بهشت بداند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: مقام دختر آنقدر رفعت دارد که می‌تواند حجت و اُسوه انوار الهی و اهل بیت (ع) شده و زیارتش موجب وجوب بهشت بر زائرش شود و در بهشت موعود موجب شفاعت و رفعت به درجات عالیه در خلد برین باشد.

 

وی اذعان کرد: متأسفانه آمار سقط جنین در کشورمان بسیار بالا است که این موضوع اصلا خوب نیست و ما را نگران می‌کند چرا که این اقدام، گناه بزرگی به حساب می‌آید و نوعی نسل‌کشی خاموش است که بعدها موجب تأسف و پشیمانی خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام محمدیان، خاطر نشان کرد: دشمن در کمین فرزندان است و در همین راستا خانواده‌ها باید نسبت به تربیت فرزندان توجه داشته باشند، آنها را عاشق خداوند سبحان کنند و در مسیر پرودگار قرار دهند که اگر چنین نکنند، دشمن زندگی او را مستعمره خواهد کرد.

کد خبر 1270908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha