دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم بازگو شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی نیاز و لازمه شرای فعلی جامعه است، گفت: نظام و انقلاب دستاوردهای زیادی دارد که باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی_ امروز چهارشنبه‌ (۱۰ خرداد) اظهار کرد: در بحث انتخابات بدور از جناح بندی در حوزه مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای، تامین امنیت و رقابت سالم باید فعالیت کنیم.

 

وی با تاکید براینکه امیدآفرینی نیاز و لازمه شرای فعلی جامعه است، ادامه داد: نظام و انقلاب دستاوردهای زیادی دارد که باید برای مردم بازگو شود تا شاهد مشارکت پرشور در انتخابات باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری خراسان جنوبی اخلاق مداری مدیران و کارشناسان، برپایی میز خدمت، اِطلاع رسانی خدمات و اقدامات انجام شده به مردم، و عذرخواهی مدیران از مردم در صورت عدم اجرای برنامه را از مورد تأکید قرار داد.

 

طالبی با تاکید اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور و عدم برگزاری انتخابات سالم است، اظهارامیدواری کرد: انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم گفت: تمام پروژه‌های بزرگ استان که در سال ۱۴۰۲ اجرایی می‌شوند باید پیوست رسانه داشته باشند.

 

علی فرخنده با اشاره به اینکه در بحث اعتبارات بند "چ" دستگاه‌های هم خانواده، می تواند با نظر شورای اِطلاع رسانی تجمیع شود تا کاری فاخر تولید شود، ادامه داد: تا نیمه تیرماه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود در حوزه هزینه کرد اعتبارات بند چ ماده ۳۷ را به دبیرخانه شورا ارسال کنند تا تایید آن انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات بند چ می‌تواند به سمت تولید فیلم، انیمیشن، موشن و ... هدایت شود تا اقدامی اثرگذار در راستای امیدافرینی و نشاط اجتماعی و تبیین اقدامات دولت انجام شده باشد.

 

فرخنده با اشاره به چهار راهبرد "مشارکت حداکثری، رقابت سالم، امنیت و سلامت" که در بحث انتخابات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: باید برنامه های عملیاتی برای تحقق این مهم در حوزه رسانه تدوین و جمع آوری شود.

 

علیرضا آیینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با اشاره به فعالیت‌های دشمنان در طول سال‌های اخیر علیه نظام و انقلاب گفت: تلاش شده است امسال بیانات مقام معظم رهبری درخصوص امام خمینی(ره) محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین پرداختن ویژه به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) به عنوان یک منشور که در تمام سال قابل استفاده است در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1270974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha