لزوم دفاع از ولایت در برابر دشمن تحریف گر/ امامت ریشه در تکوین و تشریع دارد

آیت الله عبادی با بیان اینکه امامت ریشه در تکوین و تشریع دارد، گفت: در راه حق و راه دفاع از ولایت در برابر این همه هجمه دشمن تحریف گر و دروغگو و آدمکش قدم بردارید و از ولایت دفاع کنید و در این راه ثابت قدم باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۰ خرداد) در دیدار با اعضای ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی و کاروان خدام رضوی اظهار داشت: آنچه که مربوط به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام و اوصیا و جانشینان پیامبر(ص) است ریشه در اسناد پیغمبران سلف دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اسناد آن موجود است و در خود قرآن کریم هم در جا به جا از این پیش گویی ها و انتظار اهل کتاب یاد شده است و حتی از کسانی که در مدینه منتظر پیامبر(ص) بودند و این موضوعات در اسناد کتب سلف موجود است و به گونه های مختلف بیان شده است.

 

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی جایگاه اهل بیت(ع) تبیین شده است، گفت: از فرمایشات خود رسول اکرم(ص) است و اسناد و مدارک آن را بزرگان و علما و صاحب نظران غیر شیعه مطرح کرده اند که قرآن و اهل بیت (ع) را به عنوان دو امانت پیش امت می گذارم.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: بزرگان و صاحب نظران غیرشیعه بر اساس تصریحشان دوازده امامی هستند و نمی توان انکار کرد و اینجا جایی است که طبق اسناد همه را وادار به اقرار می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص نفوذ معنوی گفت: چه قدر نفوذ معنوی باید قوی باشد که مثل موج جامعه را درنوردد و دزد گردنه بگیر را در صحرا به دام بیاندازد و این موضوع عادی نیست.

 

وی با بیان اینکه مسئله امامت ریشه در تکوین و تشریع دارد، عنوان کرد: خدا را شاکر باشید که وقت خود را برای اهل بیت (ع) گذاشته اید و اولیای خدا هستند و این فرصت را غنیمت بشمارید و امیدواریم بتوانیم در راه حق و راه ولایت الله در برابر این همه دشمن تحریف گر و دروغگو آدمکش قدم برداریم و از ولایت دفاع کنیم و در این راه ثابت قدم باشیم.

 

 

کد خبر 1271053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha