انقلاب اسلامی با گفتمان ناب اسلامی توانسته است تمدن غرب را به چالش بکشد

حجت الاسلام و المسلمین امامی گفت: انقلاب اسلامی با گفتمان ناب اسلامی توانسته است تمدن غرب را به چالش بکشد و علت دشمنی غرب با اسلام و انقلاب نیز همین است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، امروز در جلسه فعالین فرهنگی ارومیه که با حضور رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: لیبرالیزم اقتصادی منجر به لیبرالیزم فرهنگی می شود.

وی افزود: ما برای ایجاد یک جامعه و تمدن اسلامی باید همه ریشه های لیبرالیزم را از بین ببریم و ما از مجلس شورای اسلامی انتظارات بیشتری در این زمینه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین امامی با بیان اینکه صرفا  بیان مشکلات و نظردهی کافی نیست، افزود: انقلاب اسلامی با گفتمان ناب اسلامی توانسته است تمدن غرب را به چالش بکشد.

وی گفت: علت دشمنی غرب با اسلام و انقلاب نیز همین است چرا که غرب خود را رو به اضمحلال می بیند و می داند که تنها گفتمانی که می تواند در برابر گفتمان غرب بایستد جمهوری اسلامی است.

این مسئول افزود: اگر با آین دیدگاه که دیدگاه سردار سلیمانی است نگاه کنیم، ما امروز پشت درهای دشمن رسیده ایم و اگر دیدگاه ها را صرفا فقط به خورد و خوراک و اقتصاد منحصر کنیم، دشمن پشت دروازه های ماست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در پایان تاکید کرد: تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی مهم ترین بنایش ریل گذاری برای فرهنگ اسلامی و حمایت جریان های ناب و خالص فرهنگی مردمی و مردمی سازی فرهنگ است.

کد خبر 1271132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha