دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده ایثارگر نجف آباد

خادمان حرم مطهر رضوی در قالب سفر زیر سایه خورشید به دیدار پدر شهیدان محمد و علی عظیما رفتند و فضا را آکنده از عطر حرم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کاروان زیر سایه خورشید به همراه مسئولان نجف آباد با حضور در منزل شهیدان عظیما با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علیرضا جلالی، مقام خانواده شهدا در پیشگاه خداوند بسیار والا عنوان داشت و افزود: خانواده شهدا با اهدا نمودن خون جوانان برومند خود در راه دفاع از میهن اسلامی و انقلاب، کاری بسیار عظیم انجام داده اند. 

محمد باقر عظیما، پدر شهیدان عظیما در این دیدار به ‏بیان خاطرات و سجایای اخلاقی شهدای والامقام پرداخت‎.

شهید محمد عظیمامتولد1348 درسال 1366 در عملیات و الفجر 10 در حلبچه در سن 18  سالگی و علی عظیما متولد سال 1350 در سال 1367 در سن 17 سالگی در عملیات بیت المقدس 7 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند پدر شهید جانباز 50درصد و مادر شهید خواهر شهید نیز می باشد این خانواده شهید یک داماد شهید و دو داماد جانباز ۷۰درصد دارد که یکی از این جانبازان خود برادر دو شهید می باشد.

در پایان این دیدار هدایای متبرکی از طرف خادمان حرم امام رضا علیه السلام به خانواده این شهدای والا مقام اهدا شد و از آنها تجلیل شد.

کد خبر 1271148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha