شرکت ۱۰۸ تشکل از خراسان جنوبی در دومین مهرواره «هوای نو»

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه ۱۰۸ تشکل از خراسان جنوبی در دومین مهرواره «هوای نو» تاکنون شرکت کرده اند، گفت: این مهرواره به دنبال معرفی شاخص های یک تشکل مردمی موفق است.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: دومین مهرواره «هوای نو» برگزیدگان سال هیئات و تشکل های دینی قصد دارد با حرکتی نو با استاندارد سازی کادر فرهنگی و معرفی شاخص های یک تشکل مردمی موفق به الگو سازی در این زمینه بپردازد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: مهرواره «هوای نو» در این دوره با ثبت نام در نهاد هیأت ارکان هیأت، تولیدات هیأت و فراهیأت فعالیت خود را آغاز ‌کرده است.

 

حجت الاسلام سالاری در خصوص هدف از برگزاری مهرواره «هوای نو» گفت: این مهرواره با هدف آشنایی عموم مردم با هیات ها وتشکل های دینی ساسر کشور برگزار می شود و هدف دیگر مهرواره «هوای نو» افزایش دو طرفه ارتباط هیئات و مردم وآشکار کردن ظرفیت پنهان هیئات به مردم است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: زمان ثبت نام دومین مهرواره «هوای نو» از ابتدای اردیبهشت آغاز شده است و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار ۱۰۸ تشکل از خراسان جنوبی در دومین مهرواره «هوای نو» شرکت کرده اند، گفت: در بخش ارکان هیأت 31 تشکل، در بخش تولیدات 8 تولید، در بخش نهاد هیأت 60 و در بخش فراهیأت9 نفر از استان ثبت نام داشته اند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1271150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha