قرارگاه هماهنگی اوقات فراغت در خراسان جنوبی تشکیل شود

حجت الاسلام محقی با اعلام آمادگی برای حمایت معنوی و مادی از اجرای طرح اوقات فراغت، گفت: باید قرارگاه هماهنگی برای بحث اوقات فراغت با محوریت امام جماعت مساجد تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی - سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- امروز (۱۱ خرداد) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اوقات فراغت اظهار کرد: نقش ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تسهیل‌گری است و باید مدیران کانو‌ها موظف هستند با امام مسجد هماهنگ باشند.

 

وی با اعلام آمادگی برای حمایت معنوی و مادی از اجرای طرح اوقات فراغت، افزود: باید قرارگاه هماهنگی برای بحث اوقات فراغت با محوریت امام جماعت مساجد تشکیل شود چون اکنون کار از هیئت اندیشه‌ورز گذشته است.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد برگزاری جلسه پیرامون اوقات فراغت را به استانداری داده‌ایم و مقرر شده است که جلسه‌ای در آینده نزدیک برگزار شود.

 

حجت الاسلام محقی بیان کرد: در پایان شهریورماه ارزیابی از مساجد و ائمه جماعت مساجد انجام خواهد شد و ائمه جماعت نقش‌آفرین در برنامه اوقات فراغت تجلیل و تقدیر صورت خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه که امروز در بدنه مساجد نیاز داریم درگیر کردن نوجوانان و جوانان در حوزه اوقات فراغت است، گفت: اگر جوانان بیکار باشند و مساجد برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برنامه‌ای نداشته باشند موسسات آموزشی مختلف از این فرصت به نفع خود استفاده خواهند کرد.

 

حجت الاسلام امین مطهری‌مقدم –مدیر رسیدگی به مساجد خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه یکی از مسائل و دغدغه‌های خانواده‌ها غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندانشان در ایام تعطیلات تابستانی مدارس است، اظهار کرد: باید از این فرصت با اجرای برنامه‌های اردویی، بصیرتی، هنری و مهارتی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد بهره ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1271168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha