تولیدکنندگان مد و لباس با هویت تاریخی ایرانی اسلامی به جنگ فرهنگی دشمن رفته اند

حجت الاسلام گرزین گفت: تولیدکنندگان حاضر در رویداد بزرگ مد و لباس بانوان کشور با هویت تاریخی ایرانی اسلامی به جنگ فرهنگی دشمن رفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، در مراسم افتتاح اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مد و لباس کشور در گرگان گفت: پوشیدن لباس تمیز و مرتب بودن احترام گذاشتن به مردم محسوب شده و سبب معرفی شخصیت و تفکر انسان به دیگران می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بر اساس حرمت دیگران باید لباس انسان ها مرتب و تمیز باشد و نباید هر لباسی پوشیده شود، لباس ها باید در عین اینکه زیبا هستند وزانت هم داشته باشند.

 

وی با اشاره به فطرت توحیدی و پاک مردم ایران زمین از گذشته تاکنون، گفت: ایران از قبل و بعد اسلام، اهل بلند همتی، وقارت، عظمت، بلندنگری و ایمان و تقوا بوده و این ویژگی‌ها باعث شده تا دشمنان این نقطه اتکا و قوت را هدف مورد هدف قرار دهند.

 

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: ویژگی‌های شاخص و بارز ایرانیان همچون؛ خوش‌فکری، به روز بودن و بلندهمتی باعث خنثی شدن نقشه‌های دشمنان شده است.

 

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان حاضر در این رویداد با هویت تاریخی ایرانی اسلامی به جنگ فرهنگی دشمن رفته اند، گفت: وزانت و به روز بودن این تولیدکنندگان با حفظ و تثبیت هویت ایرانی اسلامی سبب تعالی آنان می شود.

 

 

کد خبر 1271190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha