مسئله تشکیل خانواده باید به صورت ویژه در مباحث آموزشی و فرهنگی پرداخته شود

خبرگزاری زنگانه گفت: مسئله تشکیل خانواده به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم باید به صورت ویژه در مباحث آموزشی و فرهنگی پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز (پنجشنبه 11 خرداد) در همایش دختران سرزمین خورشید «دختران توانمند تحت پوشش کمیته امداد گلستان»، گفت: یکی از مسائل مهم و با اولویت استان، توجه به مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است.

 

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مسکن مددجویان استان، افزود: در سال گذشته ساخت مسکن به صورت پرداخت تسهیلات بلاعوض با هدف تامین مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان در مناطق محروم و کمتر برخوردار با اولویت خانواده‌های پرجمعیت انجام شد.

 

وی ادامه داد: به منظور خودکفا شدن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیز در حوزه اشتغال برنامه های مختلفی اجرا شد.

 

زنگانه با بیان اینکه توان افزایی مددجویان باعث رشد و بالندگی خانواده آنها و پیشرفت جامعه می شود، گفت: این افراد سرمایه اجتماعی استان هستند که می توانند در آینده به عنوان افراد نخبه و برای استان و کشور موثر باشند.

 

وی اظهارداشت: مسئله تشکیل خانواده به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم باید به صورت ویژه در مباحث آموزشی و فرهنگی پرداخته شود.

 

استاندار گلستان با اشاره به نقش مادری بانوان در جامعه، گفت: بانوان قشر با اهمیت و ارزشمند کشور هستند که باید به این قشر به صورت ویژه توجه کرد.

 

وی تاکید کرد: دختران از سیره و راه و روش زندگی ائمه (ع) به ویژه بانو فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند تا زندگی ما به عاقبت بخیر ختم شود.

 

زنگانه با بیان اینکه شناسانده نشدن بانوان برجسته و پرافتخار کشور  یکی از حلقه‌های مفقوده جامعه است، اظهارامیدواری کرد: مجموعه‌های تعلیم و تربیت بتوانند در شناساندن این شخصیت‌ها بهتر و قدرتمندتر عمل کنند.

 

وی گفت: با معرفی بیشتر شخصیت‌های موفق‌ به جامعه شاهد بانوان و شخصیت‌های موفق بیشتری در سطح جامعه خواهیم بود.

 

گفتنی است، در این مراسم از خیران و بانوان نمونه تحت پوشش کمیته امداد گلستان در زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1271216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha