توسعه همه جانبه در مطالبه گری مردم و جامعه نخبگانی است

حسینی پور گفت: نخبگان شهر باید همدیگر را بشناسند و برای رفع معضلات راهکار داده و برای رشد تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  سیدمحمود حسینی پور- استاندار مازندران، پنجشنبه شب در دیدار با اقشار مختلف مردم در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر اظهار کرد: بهشهر به لحاظ قدمت، اصالت و دینداری از خط نگهداران و حافظ امنیت در استان‌مازندران است که بی حاشیه است.

 

وی افزود: بهشهر دارای مردم سخت کوشی است که سهم بزرگی در انقلاب دارند و بصیرت و مسئولیت پذیری این مردم را نمی توان نادیده گرفت.

 

استاندار مازندران افزود: نظام‌مسائل شهرستان ها را به صورت ریز در دستور کار قرار دادیم در این سفرها و برنامه در شهرستان ها راهبردی مختلف برای حل مسائل داریم‌.

 

حسینی پور گفت: ما رهبر و کشور مقتدر و مردم باوفایی داریم و باید مشکلات مان را حل کنیم  و متاسفانه برخی پدیده های بد، عادت شد و مقاومت است که باید شکسته شود.

 

وی افزود: نخبگان شهر باید همدیگر را بشناسند و برای رفع معضلات راهکار داده و برای رشد تلاش کنند.

 

استاندار مازندران یادآور شد: این جلسه شروع تحولات بزرگ در بهشهر است و شهرستان های موفق دارای نخبگان همراه و همگام است.

 

حسینی پور افزود:  دانشگاه دریانوردی از خواسته های این دانشگاه است که باید اقتصاد بندر فعال شود که بزرگترین بندر شمال کشور را داریم و ما باید از ان بهره ببریم.

 

وی گفت: آنچه که امروز ما را از انفعال خارج می کند امید به آینده است.

 

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در استان مازندران اکنون ۵۶ درصد بانوان ما در ادارات مشغول به کار هستند و اول انقلاب ۷ درصد بود و اول انقلاب ۳۱ درصد بانوان‌ما باسواد بودند و امروز ۱۰۰ درصد بانوان‌ما باسواد هستند.

 

حسینی پور افزود: مردم این‌نظام و حکومت را دوست دارند و تا پایان سال جشن آسفالت کل مناطق روستایی بهشهر را بگیریم.

 

وی یادآور شد: طرح گردشگری سد گلورد، بهشهر را  مقصد گردشگری استان می کند و باید جوانان وارد کار شده و منطقه را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم در هر روستا واحد دامداری ۱۰۰ راسی داشته باشیم و نخبگان باید مطالبه گری کنند.

کد خبر 1271224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha