تجدید میثاق دوباره مردم با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره)

انوری گفت: تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین گفتمان امام ، رهبری و الگوبرداری از شخصیت معنوی حضرت امام خمینی (ره) برای جوانان از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان به مرقد امام(ره) است.

ابوذر انوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اعزام جمعی از مردم ولایتمدار کرمانشاه به مرقد مطهر امام خمینی(ره)، گفت:رهبری امام خمینی یکی از مهمترین عوامل شروع، تداوم، پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی در ایران بوده است.

 

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده کرمانشاه افزود:حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردم‌داری، پارسایی و ساده زیستی بود.

 

وی خاطر نشان کرد:حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و بار دیگر ثابت می‌کند ملت ایران همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند لذا مردم ایران در همه عرصه‌های مختلف وفاداری خود را به ولایت فقیه و همچنین آرمان‌های امام راحل نشان دادند و نام امام خمینی(ره) در تمام دنیا با احترام و افتخار ثبت شده است.

 

انوری تصریح کرد: ۶هزار نفر در یک کاروان عظیمی از اقشار مختلف مردمی به مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال  امام (ره)روز شنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۹ صبح اعزام می شوندکه در طول مسیر حرکت، برنامه های فرهنگی و تربیتی در نظرگرفته شده و در راستای کنگره ملی سرداران، امیران و ۹۸۰۰ شهید هم استانی، هر اتوبوس به تصویر مبارک یک شهید بومی مزین خواهد شد.

 

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده کرمانشاه اظهار کرد:در سال های پس از ارتحال امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب با تدبیر، آگاهی و بصیرت مثال زدنی توانست توطئه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دسیسه های استکبار جهانی به طور مطلوب هدایت و نجات دهد لذا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایستادگی و خودباوری را به ملت ایران آموخت و این آموزه کشور را در عرصه های مختلف و در گردنه های سخت تهدید و تحریم دشمنان بیمه کرده است.

 

 

کد خبر 1271231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha